ПОРТАЛ

Туристичний потенціал Черкащини презентують на форумі у Харкові та Одеському турфестивалі

Туристичний потенціал Черкащини презентують на форумі у Харкові та Одеському турфестивалі

Налагоджено понад дві сотні ділових контактів і поширено близько тисячі примірників туристично-інформаційної продукції – із таким чудовим результатом завершилася для Черкас виставка «UITT-2013. Україна: подорожі та туризм», що відбулася в Києві 27–29 березня. Представники туристичного бізнесу з усього світу цікавилися черкаськими місцями відпочинку і туром Черкащиною, приуроченим до 200-річчного ювілею Тараса Шевченка, - інформують у прес -службі Черкаської ОДА.

Усі охочі могли ознайомитися з туристичними цікавинками й найсвіжішими анонсами Черкас. Представники туристичного бізнесу обіцяли включити Черкаси та міста Черкащини до своєї діяльності і возити екскурсійні групи до таких унікальних, але маловідомих місць, як Буцький каньйон, Кам’янський заповідник тощо.

«Як продемонструвала виставка, – зауважує директор Туристично-інформаційного центру Світлана Неухацька, – Черкаси та Черкащина досі залишаються туристичною загадкою України, адже ще не повністю розкрили свій потенціал для вітчизняних і закордонних туристів. Почувши про такі рекорди Черкас, як найбільша водойма України (Черкаське море) чи найвищий православний храм України (Свято-Михайлівський), більшість людей зізнаються, що не знали про це. Тож одне з наших пріоритетних завдань – поширювати інформацію про унікальність і красу Черкас – дивовижного еко-курорту на Дніпрі».

Попереду в Туристично-інформаційного центру Черкас – участь у V міжнародному форумі «Партнерство в туризмі», що відбудеться 18–19 квітня в Харкові, а також в Одеському туристичному фестивалі, який пройде 23–26 травня. Ці події завершать весняну плеяду фахових виставок, які закладуть фундамент для вдалого туристичного року Черкас. На превеликий жаль, через брак фінансування Туристично-інформаційний центр не матиме змоги цьогоріч представляти місто на туристичних виставках у Варшаві та Санкт-Петербурзі, хоча поляки та росіяни становлять цільову закордонну аудиторію нашого регіону.