ПОРТАЛ
7 червня 2016, 15:37

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Літні ідеї для бізнесу

Літні ідеї для бізнесу

Влітку рентабельність малого бізнесу оцінюють у 100-200%. Це найактивніша пора для бізнесу, розповіла в коментарі Gazeta.ua експерт департаменту фінансового консалтингу Pro Capital Investment Олена Стадник.

"Майже кожен бізнес тією чи іншою мірою залежить від сезонності. Влітку нова справа починає окупатися в рамках сезону", – говорить бізнес-експерт.

За її словами, найважче почати свою справу в курортній галузі.

"Все, що пов'язано з пляжем, відпочинком і туристами може принести хороший дохід, але вийти на цей ринок важко. Після анексії Криму ринок дуже скоротився. Є спроби покращити бізнес-клімат на чорноморському і азовському узбережжі, але там за нього йде боротьба на місцевому рівні", – додає Олена Стадник.

Натомість улітку з'являється широке коло можливостей відкрити бізнес за мінімальні гроші.

Торгівля морозивом

"Ідея далеко не оригінальна, але прибуток від неї важко переоцінити. Затрати на бізнес мінімальні, а зиск з кожної порції морозива складає 40% від закупівлі", – говорить Олена.

Серед витрат - оренда приміщення, придбання холодильної камери або оренда та закупівля товару.

Торгівля прохолоджувальними напоями

Як і з морозивом, цей бізнес тонко реагує на попит і розташування точки. Найбільшою популярністю користується пиво, та для продажу алкоголю потрібно потурбуватися про ліцензію.

Атракціони і тири

Організувати дитячий атракціон, як-от надувну гірку чи тир, неважко, однак слід віддати належне безпеці. Універсальність ідеї в тому, що такі послуги користуються попитом у парках туристичних і невеликих некурортних міст.

Торгівля літніми товарами

Окуляри, головні убори, купальники завжди користуються попитом. Вони не мають особливих умов для зберігання. Націнка на окуляри зазвичай становить більше 50% ціни при закупівлі.

Установка кондиціонерів

Бізнес не потребує ні оренди, ні великих капіталовкладень. Найбільше купують кондиціонери у спекотний сезон. Варто тільки домовитися з відповідними торговими точками про надання послуг із установки та закупити потрібне обладнання.

Більше ідей в розділі «Бізнес-ідеї».


директор ПП «Венд»
Олександр Романенко
заступник генерального директора ТОВ АПК «Маїс»
Олександр Самойленко
директор Черкаської спілки продовольчих маркетів
Руслан Петрик
підприємець, ТМ «Сміляночка»
Вадим Слободяник
комерційний директор ТОВ «Красногірський олійний завод»
Олег Завадський